HANDELSBETINGELSER FOR HVIDE SANDE BRYGHUS

Hvide Sande Bryghus
Auktionsgade 9
6960 Hvide Sande
TLF: +45 51 24 56 80
CVR: 41343192

Betaling

Hvide Sande Bryghus modtager online betalinger med Dankort.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Hvide Sande Bryghus benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Hvide Sande Bryghus’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-5 hverdage.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail mail@hvidesandebryghus.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Hvide Sande Bryghus at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Hvide Sande Bryghus i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Hvide Sande Bryghus dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Hvide Sande Bryghus
Auktionsgade 9

TLF: +45 51 24 56 80

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Hvide Sande Bryghus, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Hvide Sande Bryghus og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Hvide Sande Bryghus har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Hvide Sande Bryghus er: Hvide Sande Bryghus

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Hvide Sande Bryghus har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til mail@hvidesandebryghus.dk.

Cookies
På https://hvidesandebryghus.dk/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://hvidesandebryghus.dk/, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Hvide Sande Bryghus’s hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: mail@hvidesandebryghus.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.


Læs her hvordan du indsætter ovenstående handelsbetingelser på din webshop.

Skabelon for handelsbetingelser

Alle webshops skal indeholde handelsbetingelser. Handelsbetingelserne oplyser og informerer kunden om en række praktiske ting omkring virksomheden bag webshoppen. Når du indgår en betalingsaftale med din kunde, er det derfor vigtigt, at du oplyser om gældende handelsbetingelser mellem jer. Manglende oplysninger kan få konsekvenser i form af et ugyldigt salg eller du kan miste rettigheder i tilfælde af, at der opstår uoverensstemmelser mellem din kunde og din virksomhed. Derudover er det et krav fra forbrugerombudsmanden, der også kræver at oplysningerne er opdateret og nemme at finde på din webshop. De skal stå på forsiden af din webshop eller på en side med et link fra din forside.

Handelsbetingelser dækker over mange ting, men som udgangspunkt skal der stå følgende:

  • Oplysninger om virksomheden
  • Beskrivelse af vare og pris
  • Betaling
  • Levering
  • Fortrydelsesret
  • Reklamation
  • Persondata

Se det som en kontrakt mellem dig og din kunde, der bekræfter den indgåede købsaftale. Med handelsbetingelserne skrevet sort på hvidt, er der ikke længere nogen tvivl.

Det behøver heldigvis ikke at være kompliceret at oprette sådan et dokument. Hos pensopay har vi gjort det nemt for dig og stiller derfor en færdig skabelon for handelsbetingelser til rådighed, som du blot skal udfylde og så får du en færdigarbejdet handelsbetingelse klar.

En færdig skabelon til handelsbetingelser på webshop

Her på siden finder du en færdig skabelon, der indeholder alle de nødvendige oplysninger. Den er færdigstøbt og klar til at bruge lige med det samme.

Vores skabelon til handelsbetingelser på webshop er lavet, så den passer til alle slags hjemmesider og er nem at gå til. Dine kunder kan derfor nemt vinge den af, når de skal til at betale for dine produkter ved check out.

Indtast blot de relevante oplysninger i formularen og bliv klar til at tage den i brug på ingen tid.